Atmintinė sveikatos draudimo klientams

Atmintinė sveikatos draudimo klientams

Jūs esate apdrausti savanoriškuoju sveikatos draudimu ir turite galimybę naudotis sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių, SPA centrų ar sporto klubų, optikų paslaugomis visoje Lietuvoje. Jums gali būti padengtos išlaidos už paslaugas, kurios patenka į Jūsų turimų sveikatos draudimo programų apimtį. 

 

Kaip veikia sveikatos draudimas?

Kiekvienas apdraustasis gauna sveikatos draudimo kortelę su unikaliu numeriu.

Su šia kortele Jums bus patogu atsiskaityti už suteiktas sveikatos draudimo kompensuojamas paslaugas, kai kreipsitės į mūsų  Partnerius - gydymo, odontologijos ir sveikatingumo įstaigas, vaistines bei optikas, kurie yra pasirašę bendradarbiavimo sutartis su „Compensa Life“. Tokių įstaigų sąrašą rasite čia.   

Sveikatos draudimo kortele gali naudotis tik tas asmuo, kuris yra apdraustas sveikatos draudimu (Apdraustasis). Kreipdamiesi į gydymo, odontologijos ar sveikatinimo įstaigą, vaistinę arba optiką turėkite asmens tapatybę liudijantį dokumentą ir pačią sveikatos draudimo kortelę.

Kaip tikrinti sveikatos draudimo programą ir sumas (likučius)?

Savo sveikatos draudimo programą ir sumas (likučius) galite pasitikrinti keliais būdais:

  • Paprasčiausias  būdas -  „Compensa Life Lithuania“ mobilioji programėlė. 
    Šios programėlės pagalba galite ne tik pasitikrinti savo draudimo galiojimo laikotarpį, draudimo programos limitus ir kompensavimo sąlygas, bet ir pateikti prašymą kompensuoti patirtas sveikatos draudimo išlaidas, stebėti pateiktų prašymų istoriją bei jų būklę. 
    Programėlė pasiekiama „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėse. Išsamią informaciją kaip atsisiųsti ir naudotis programėle pateikiame čia

                                                                                             Get it on Google Play  Download on the App Store

  • Norėdami tik pasitikrinti galiojančias sveikatos draudimo programas bei sumas (likučius), tai galite padaryti prisijungus prie e-health sistemos sveikatos draudimo kortele. Pasirinkite šią skiltį Sveikatos draudimo sumų patikrinimas su kortele” arba pasirinkus prisijungimo būdą su Smart ID, mobiliu parašu, taip pat su „Swedbank“, „SEB“ ir „Luminor“ bankų klientų prisijungimais. 

    Apsilankius svetainėje pirmą kartą sveikatos draudimo kortelę reikės užregistruoti. Pasirinkite „Registruoti kortelę“. Prisiregistruoti Jums reikės tik vieną kartą. Prisijungiant kitą kartą reikės nurodyti kortelės numerį ir susikurtąjį slaptažodį. Jei pamiršote slaptažodį, susisiekite su mumis telefonu 8 5 250 4100 arba elektroniniu paštu sd@compensalife.lt.
     
  • Informaciją apie Jūsų turimas sveikatos draudimo programas ir draudimo sumas (likučius) gali suteikti ir mūsų Partneris, atsiskaičius už paslaugas.
     
  • Parašius mums užklausą elektroniniu paštu sd@compensalife.lt.

Kaip atsiskaityti už paslaugas?

Jūs visuomet galite savo nuožiūra rinktis įstaigas, kuriose norite gauti Jums reikalingas paslaugas, tačiau atsiskaityti sveikatos draudimo kortele galėsite tik tose įstaigose, kurios su „Compensa Life“ yra sudariusios bendradarbiavimo sutartį (įstaigų sąrašą rasite čia). Tokiu atveju yra galimybė išlaidas nuskaičiuoti nuo Jūsų sveikatos draudimo kortelės. 

Jei pasirinksite įstaigą, kuri nėra sudariusi bendradarbiavimo sutarties su „Compensa Life“, Jums už paslaugas teks sumokėti savo lėšomis ir pateikti prašymą išlaidų kompensavimui.

Nepamirškite reikalingų dokumentų prašymui užpildyti. Būtinų dokumentų sąrašą rasite čia.

Kaip kompensuojamos išlaidos?

Norint, kad patirtos išlaidos būtų kompensuojamos, reikia pateikti prašymą.

Pateikti prašymą kompensuoti sveikatos draudimo išlaidas gali tik Apdraustasis.

Prašymą kompensuoti sveikatos draudimo išlaidas galite pateikti Jums patogiu būdu:

  1. Greičiausias ir patogiausias būdas pateikti prašymą dėl išlaidų kompensavimo – naudojantis “Compensa Life Lithuania” mobiliąja programėle. Programėlė pasiekiama „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėse. Išsamią informaciją kaip atsisiųsti ir naudotis programėle pateikiame čia. Programėle galės naudotis apdraustieji, turintys smartID, mobilų parašą, taip pat Swedbank“, „SEB“, „Danske Bank“ ir „DNB“ bankų klientai.
     
  2. Užpildyti elektroninio prašymo formą mūsų interneto svetainėje. „Swedbank“, „SEB“ ir „Luminor“ bankų klientai prašymą gali pateikti naudodamiesi prisijungimu per elektroninės bankininkystės sistemą. Mobiliojo ryšio operatorių klientai prašymą pateikti gali prisijungę su savo mobiliuoju parašu. Pasirinkę  prisijungimo būdą turėsite galimybę greičiau ir patogiau pateikti prašymą sveikatos draudimo išmokai gauti. Prisijungus prie  sistemos, formos laukai apie apdraustąjį asmenį užsipildys automatiškai, Jums nereikės jų pildyti rankiniu būdu. Sistema automatiškai suskaičiuos ir bendrą pateikiamų čekių sumą. Pateikę prašymą, nurodytu el. paštu gausite patvirtinimą apie pateikto prašymo įregistravimą sistemoje.
     
  3. Kitų bankų klientai ir klientai, nenorintys pateikti prašymo per elektroninės bankininkystės sistemą, visą informaciją turės pateikti patys užpildydami prašymą elektroniniu būdu. Norint prašymą pateikti šiuo būdu Jums reikės suvesti apdraustojo asmens kodą bei kortelės numerį.
     
  4. Užpildytą prašymą raštu ir reikalingų dokumentų skenuotas kopijas galite pateikti elektroniniu paštu sd@compensalife.lt. Pateikiant prašymą šiuo būdu svarbu išsiųsti ne tik reikalingų dokumentų kopijas, bet ir užpildytą prašymo formą.
     
  5. Kritinės ligos atveju prašymo formą rasite čia.
     
  6. Prašymą, kompensuoti patirtas sveikatos draudimo išlaidas, pateikti galite ir atvykus į artimiausią mūsų biurą. Biurų adresus rasite čia.

Pasirinkite patogiausią paslaugos įsigijimo būdą
Vienas numeris visiems klausimams
Išsiųskite užklausą – susisieksime
Compensa Life aptarnavimo padaliniai