Sveikatos draudimo klientų dažniausiai užduodami klausimai

Kokius dokumentus pateikti norint, kad išlaidos būtų kompensuotos iš programos „Ambulatorinis gydymas ir diagnostika“?

Medicininiai dokumentai:

  • gydytojo konsultacijos išrašo kopiją / epikrizę (išrašą iš ligoninės)

Finansiniai dokumentai:

  • sąskaitą faktūrą (sąskaitoje turi būti įvardintos suteiktos paslaugos)
  • apmokėjimo dokumentą – kasos pajamų orderį / pavedimo kopiją (išrašą iš interneto banko) / grynųjų pinigų priėmimo kvitą

Kokius dokumentus būtina pateikti norint gauti kompensaciją už psichologo paslaugas (ar kitą specialistą), kuris dirba pagal individualią veiklą / verslo liudijimą?

Prašome pateikti:

  • sąskaitą faktūrą (sąskaitoje turi būti įvardintos suteiktos paslaugos);
  • apmokėjimo dokumentą – pavedimo kopiją (išrašą iš interneto banko) / grynųjų pinigų priėmimo kvitą / paslaugų (prekių) pirkimo-pardavimo kvitą
  • individualios pažymos kopiją / verslo liudijimo kopiją. 

Ar būtina rašyti sveikatos draudimo programą, iš kurios tikiuosi kompensacijos?

Prašyme kompensuoti išlaidas galite nurodyti sveikatos draudimo programą, iš kurios tikitės kompensacijos, tačiau to daryti nebūtina. Rekomenduojame įrašyti sveikatos draudimo programos pavadinimą tuo atveju, jei kompensacija galima iš daugiau nei vienos sveikatos draudimo programos. 

Kokią kompensuojamą sumą man įrašyti ar ji bus paskaičiuota automatiškai?

Įrašykite pageidaujamą kompensuoti sumą laikantis sveikatos draudimo programos, iš kurios tikitės kompensacijos, limito ir kitų Jūsų darbdavio draudimo sutarties sąlygų. Jei nurodysite didesnę norimą kompensuoti sumą, kompensuosime maksimalią galimą sumą pagal sveikatos draudimo sutarties sąlygas. 

Per kiek laiko išmokama kompensacija?

Prašymo nagrinėjimo terminas priklauso nuo sveikatos draudimo sutarties su Jūsų darbdaviu sąlygų. Kai sprendimas dėl išlaidų kompensavimo bus priimtas, gausite pranešimą el. paštu, kurį nurodėte pildant prašymą kompensacijai gauti. 

Pamiršau prisegti prie prašymo dokumentą. Ką man daryti?

Jeigu pamiršote prisegti dokumentus prie prašymo, juos galite atsiųsti el. paštu sd@compensalife.lt, laiško temoje nurodant prašymo numerį.

Kur galima rasti programų aprašymus?

Visų sveikatos draudimo programų aprašymus rasite Sveikatos draudimo taisyklėse.

Kaip pildyti prašymą dėl kritinės ligos?

  • Prašymo dėl kritinės ligos formą rasite čia.
  • Jei pagal Jūsų draudimo sutarties sąlygas iš Kritinių ligų draudimo kompensuojamos patirtos išlaidos ligos gydymui, prašymą galite pateikti per “Compensa Life Lithuania" sveikatos draudimo mobilią programėlę. Pildant prašymą kompensacijai gauti lauke "Papildomos pastabos" prašome nurodyti, kad kompensuoti išlaidas pageidaujate iš draudimo "Kritinės ligos".
  • Užpildytą ir sertifikuotu elektroniniu parašu arba raštu pasirašytą ir skenuotą prašymo formą draudimo išmokai gauti galite siųsti el.paštu sd@compensalife.lt 
  • Prašymą išmokai / kompensacijai gauti galite užpildyti ir mūsų biuruose, kurių adresus rasite čia.

Kaip užpildyti prašymą kompensacijai gauti, jei neturiu interneto banko ir Smart-ID?

  • Prašymą kompensacijai gauti galite pateikti prisijungus prie e-health savitarnos ir pasirinkus „Prašymo pateikimas neprisijungiant per el. bankininkystės sistemą“.
  • Siunčiant užpildytą ir sertifikuotu elektroniniu parašu arba raštu pasirašytą prašymo formą draudimo išmokai gauti el.paštu sd@compensalife.lt. Prašymo formą rasite čia.
  • Prašymą kompensacijai gauti galite užpildyti ir mūsų biuruose, kurių adresus rasite čia.

Pas mus elektroninės kortelės. Kur man rasti savąją?

Elektroninę kortelę galite rasti „Compensa Life“ sveikatos draudimo mobiliojoje aplikacijoje arba prisijungus prie sveikatos draudimo savitarnos e-health. Skiltyje „Kortelės“ rinkitės „Atsisiųsti kortelę“.

Kur man kreiptis, jei pamečiau ar sugadinau kortelę?

Jei pametėte sveikatos draudimo kortelę, kuo skubiau apie tai informuokite mus el. paštu sd@compensalife.lt, nurodydami savo vardą, pavardę, įmonę, kurioje dirbate bei savo kontaktinį telefono numerį. Taip pat apie kortelės praradimą ar sugadinimą galite mus informuoti telefonu +370 5 250 4100 (pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 8:00 iki 17:00, penktadieniais nuo 8:00 iki 15:45).

Kur galiu gauti daugiau informacijos apie savo draudimo sutarties sąlygas?

Savo draudimo programas ir jų draudimo sumų likučius galite patogiai pasitikrinti ir stebėti „Compensa Life“ sveikatos draudimo mobiliojoje programėlėje arba savitarnos sistemoje e-health.

Sveikatos draudimo programų aprašymus galite rasti Sveikatos draudimo taisyklių priede Nr. 1

Kilus papildomiems klausimams galite kreiptis el. paštu sd@compensalife.lt, nurodydami savo sveikatos draudimo kortelės numerį ir klausimą, taip pat telefonu +370 5 250 4100 (pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 8:00 iki 17:00, penktadieniais nuo 8:00 iki 15:45). 

Pasirinkite patogiausią paslaugos įsigijimo būdą
Vienas numeris visiems klausimams
Išsiųskite užklausą – susisieksime
Compensa Life aptarnavimo padaliniai